:: LEARN FROM YESTERDAY, LIVE FOR TODAY, HOPE FOR TOMORROW ::

Apa Pendapat Pelajar Tentang Blog Ini?

Blog ini digunakan sebagai salah satu inovasi dalam sesi P&P. Pelajar yang menggunakan blog ini sebagai salah satu medium P&P dan inovasi dalam pembelajaran diminta untuk menilai blog ini berdasarkan skala berikut:

5 :: Sangat Baik
4 :: Baik
3 :: Memuaskan
2 :: Tidak Memuaskan
1 :: Sangat Tidak Memuaskan

Kerjasama daripada pelajar-pelajar sekalian amat dihargai. Terima kasih.

35 comments:

Unknown said...

Pada pendapat saya, blog ini digunakan untuk P&P sangat bagus. Akan tetapi, masalah sambungan internet dalam kalangan pelajar perlu dinaiktaraf supaya pelajar boleh menggunakan untuk kemudahan masing-2. Justeru, bagi saya, blog ini sangat bagus dalam skala 4 iaitu baik.
Hafizah Rahmat (F1009)

Unknown said...

Pada pendapat saya, penggunaan blog ini sangat bagus untuk P&P ianya memudahkan pelajar untuk berinteraksi dan memudahkan pelajar untuk bertanya apa jua soalan dengan lebih lanjut. Cuma masalah internet yang membuatkan pelajar tidak dapat nak buka blog. Blog ini sangat baik (5).
-FATIN NAJIHAH BINTI MOHD AZMI (F1007)

Anonymous said...

pada saya blog juga sesuai digunakan untuk P&P selain daripada cidos..
so saya bgi skala 5 :)

-19dup12f2020 -

FatynRozuki said...

pd sudut pmikiran sy,blog miss ni byk mbantu para plajar untuk mndptkan byak informasi yg perlu digunakan dlm P&P...blog ini sgt baik..jd sy bg skala 5 tuk blog ni...
NURUL FATIN BINTI MOHD. ROZUKI
19DUP12F1008

FatynRozuki said...

pada pendapat saya blog miss awesome dan banyak yang telah saya pelajari dari blog ni. keep it up miss el.
NURUL FAHREENA BINTI ILYAS
19DUP12F1016

FatynRozuki said...

pada pendapat saya blog miss banyak membantu kami semua dalam p&p. banyak info yg boleh didapati dalam blog miss. even, discussion juga boleh dibuat dalam blog miss (:

Nurul A'qilah binti Mohd Hairul Azhar 1002

Anonymous said...

pada pendapat saya, blog miss amat membantu untuk proses p&p. banyak maklumat yg boleh diperoleh dari blog miss.. :) tapi, masalah internet agak menganggngu untuk melayari blog ini.saya bagi skala 4..
19DUP12F1030

Anonymous said...

Pada saya ,penggunaan blog ini sangat bagus untuk P&P dan ianya memudahkan pelajar untuk berinteraksi serta bertanya apa jua soalan dengan lebih lanjut.Cuma kadangkala masalah internet yang agak lembap boleh mengganggu pelajar hendak buka blog.

-MUHAMMAD AUFA BIN KARIM GHANI
-19DUP12F1006

mazarinaROMAIN said...

pada pendapat saya, blog ini sangat bagus kerana memudahkan saya dan banyak benda yang boleh kita belajar. Tetapi, di sebabkan masalah internet ia menyukarkan kami untuk melayari blog ini. Jadi, saya memberi skala 4.
NUR MAZARINA BINTI ROMAIN 19DUP12F1017

Anonymous said...

Pada pendapat saya,penggunaan blog dalam proses P&P sangat bagus.tetapi memandangkan gangguan internet di PMS menyebabkan pelajar sukar dan mengahadapi masalah untuk membuka blog ini..selain itu juga banyak info yang kami perolehi di blog ini..blog miss memang sangat baik.(5)
-NOOR AZRINA BT ABDULLAH(19DUP12F1004)

Anonymous said...

bagi saya penggunaan blog ini sangat bagus untuk P&P ianya memudahkan pelajar untuk berinteraksi dan memudahkan pelajar untuk bertanya apa jua soalan dengan lebih lanjut. Cuma masalah internet yang menyukarkan pelajar utk membuka blog. saya bagi 5.. asma 19dup12f1038

sofeanara said...

Jika dibandingkan antara cidos dan blog,saya pilih blog miss memandangkan lebih pantas untuk dibuka berbanding cidos kerana perlu membuka banyak page lain sebelum dapat maklumat.Ini amat menyulitkan bagi kami tambahan pula kebolehcapaian internet tanpa wayar di kolej kediaman kami amatlah kritikal,banyak info yang dapat diperoleh dari blog miss ini dan pada pendapat saya penggunaan blog baik dalam proses pembelajaran.Saya bagi 4(baik)untuk markah blog miss.

ANIS SOFIANI BT ABDUL GHANI (1033)

Suraiya Najla said...

pda pendapat saya, blog ini boleh menjadi satu medium yang menghubungkan pensyarah dengan pelajar selain menggunakan CIDOS. pada pendapat saya ia amat sesuai dengan P&P pelajar. saya memberi skala 4 untuk blog ini :)

--suraiya F1025--

NURUL HIDAYAH ESA (F2048) said...

Pada pendapat saya blog miss sangat membantu saya and its look so amazing..^_^

NUR KHALEEDA(F2047) said...

SAYA SUKA BLOG MISS EL..^_^
SAA BAGI 5 STAR KAT MISS..

Muhamad Syafiq said...

pada penilaian saya terhadap blog ini saya dapati bahawa blog ini amat baik dan dapat membantu dalam P&P. so saya beri 4 tahap kepuasan kerana saya berpuas hati dengan blog ini..
d(^_^)b

Nur Shafikah binti Mazlan said...

Saya berpuas hati dengan blog ini kerana blog ini banyak membantu saya dalam menyiapkan tugasan-tugasan saya. tahap kepuasan 4

Anuar Feddeen Bin Abd Rahim said...

Pada pendapat saya , blog ini adalah satu blog yang banyak membantu saya . Saya telah banyak menggunakan blog ini sebagai medium p&p saya . Oleh sebab itu saya memberikan skala 4 kepada blog ini . (F2037)

Unknown said...

blog jd inovasi p&p,,sy setuju sgt2,,sbb selame sy belajar, xpernah ade cikgu or lecturer yg gune BLOG sbg medium pengajaran dan pembelajaran.sbb zaman skrg student suke gune internet untuk buat ape2,,so sambil2 tu diorang boleh la blajar kan,,sy bg 4 untuk miss Elena punye bolg ni,, :)
(nurul athirah bt mohamad f1028)

nurul huda ramli said...

ini peluang yang baik untukpelajar lebih dekat dgn teknologi internet,so,sy bg 4 untuk miss,,
(nurul huda ramli f1020)

farah nadia bt mohamad nizam said...

pd pendapat sy,trend yang baik untuk zaman kini.maklumla sekarang ramaijugak yg ade blog ni,,jd org dpt bace n belajr dri laman blog ni,,sy bg 4 untuk miss,,BAIk!!^^
(FARAH NADIA BT MOHAMAD NIZAM F1022)

harris fitri said...

Bg saya blog sbgai medium pembelajaran dan pengajara adalah amat baik.ia bnyk membantu berbanding cidos,,kerana line di sni sgtlah lembab,,tp bile blog laju je,,so lebih snang,,sy kasi 5 untuk miss,,
(mohd harris fitri b nor nazmi f1023)

norafinazatul afrina said...

ok,,sgt ok,,sbab sy suke bace blog,,lgpon line kat sni senang nk access blog berbanding cidos,,so kalau cidos skit leceh sebab line lambat sgt,,loading,,so sy bagi 4,,
(NORAFINAZATUL AFRINA BT KASNIN F1031)

muhamad tarmizi said...

Pada pendapat saya,selain cidos,blog puan amat berguna bagi subjek yg saya pelajari,..amat mudah,ringkas dan berkesan.. Cidos agak berat bila browser mengguna kan wifi yg hebat di sana... Blog puan teramat la senang untuk saya browser.. So saya bagi 5 untuk blog puan...! Keep it up.. (muhamad tarmizi jailani F2028)

Anonymous said...

Pada pendapat saya, penggunaan blog sebagai sumber rujukan kedua untuk pelajar adalah sangat unik dan kreatif. Keep up the good work madam El! : SANGAT BAIK
-NUR FARAH NABILA BINTI ZAILANI-
(F1026)

nur mas ernie said...

bagi saya,pengunaan blog ini dapat membantu pelajar. bak kata Farah Nabila ia amat unik dan kreatif..Thanks madam,, Sangat Baik

nur shahida aqiela shamsudin 19DUP12F2005 said...

blog ini banyak beri maklumat dekat saya serta informasi informasi terkini . saya bagi 4

Anonymous said...

Disebabkan internet di campus kaki bermasalah serts coverage yg x dpt membantu.. tiada alasan utk tidak mmbuka blogspot yg SUPER COOL. :)
#budak kaca mata 2006

Anonymous said...

blog nie memudahkan pelajar mendapat maklumat.saya bagi 4.(RASYIDAH BINTI MOHAMAD SALLEH) 19DUP12F1003

Nagavilaashini A Rajandran said...

pada pendapatan saya,blog ini sangat membantu saya dari segi p&p...saya bagi tahap 5 untuk blog miss...it so amazing blog..:)
(19DUP12F2050)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

This blog really awesome...its very important for tourism students especially in politeknik muadzam shah...thanks miss Elena Anwar!!
dinesh dup1s1(2010)

Unknown said...

Saya berasa amat Berguna Dan mendapat Faedah semasa melayari Blog Puan.Saya bagi 5(Sangat Baik) Untuk Blog Puan.Tahniah Puan Dan Teruskan Usaha Anda!!

Unknown said...

jegentaran(19dup12f2024)

prim said...

pada pendapat saya blog in sangat membantu saya untuk mendapat maklumat kini dan maklumat penting Saya bagi 5(Sangat Baik) Untuk Blog Puan.19dup12f2049